środa, 7 marca 2012

2. Przykre wieści (Alice)

Przez resztę drogi do domu słuchałam mojej ulubionej piosenko More Than This od One Direction. Wprost uwielbiam gdy Niall śpiewa "louder" albo "We are the same" robi to wspaniale. Uwielbiam też delikatny głos Lou w solówce i podniosły głos Zayn'a. Inne solo też lubię. Ale te momenty po prostu kocham. Gdy weszłam do domu od razu było czuć jakąś dziwną, nie miłą atmosfere. Ale jakoś się tym nie przejmowałam. Żyłam swoim  pięknym jak dotychczas życiem. Jak zwykle gdy weszłam do pokoju włączyłam komputer. Naprawdę uwielbiam mojego różowiutkiego laptopa. Zawsze oglądam na youtube.com "Video Diary" by One Direction. Gdy skończyłam przeglądać stronki wzięłam sie za nauke. Poszło mi dość szybko, bo na następny dzień miałam tylko 6 lekcji. Kiedy tata wrócił z pracy mama podała obiad. Przy posiłku jakoś dziwacznie sie zachowywali. Jakby chcieli coś powiedzieć ale sie bali. Nagle mama przemówiła:
- Wiesz, Alice musimy ci coś z tatą powiedzieć.
- Słucham? - odpowiedziałam grzecznie
- Nie, ty jej to powiedź, Billy ( bo tak właśnie miał na imię mój tata)
- Nie nalegam ty! - wykręcał sie ojciec
- No dobrze- westchnęła matka
- Więc tata dostał propozycje przejęcia jednego z oddziałów reklamowych
- No to chyba wspaniale prawda ? - powiedziałam ucieszona
- No niby tak tylko że.. - nagle urwał tata
- Tylko że co no powiedz - odpowiedziałam podniecona wiadomością
- Ten oddział on jest w Londynie i będziemy musieli sie tam przeprowadzić - wykrztusił wreszcie tata
- Na stałe - dodała rodzicielka
- Ale jak to ? Przecież nie moge zostawić szkoły. Nie moge zostawić Emily i tak po po prostu wyjechać !!! - odparłam cała roztrzęsiona 
- Wzięliśmy to pod uwagę i dlatego wyprowadzimy sie dopiero w wakacje !
- Co ? W ogóle o mnie nie myślicie!!! Nienawidzę was !!- wykrzyczałam i wybiegłam w strone pokoju. 
Nie mogłam uwierzyć w to co usłyszałam! To nie mogła być prawda. Miałam, nadzieję że zaraz się obudzę z tego koszmaru. Ale niestety to była rzeczywistość. I jak ja to teraz powiem Emily ? Przcież nasza przyjaźń nie może sie tak po prostu skończyć. Za bardzo ją kocham jest dla mnie jak siostra. Rozpaczałam tak jeszcze z godzinę. Z tego całego szoku byłam bardzo zmęczona. Miałam dośc wrażeń na dzisiaj i poszłam wreszcie spać nienawidząć wszystkich dookoła a najbardziej rodziców. 


----------------------------------------
I jak sie podoba ? Mam nadzieję że może być już sie akcja troszeczke rozwija
Powiem wam w sekrecie że dopiero jak Alice wyjedzie do Londynu do zacznie sie coś więcej dziać
No i w kroczy do akcji kochane One Direction, a później może ktoś jeszcze ale to     niespodzianka    





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz